Trött

Usch känns som att jag fick värsta blodsockerfallet nu. Blev supertrött på en seknud. Sjukt dålig luft på kontoret gör kanske sitt också. Men det blir ju så kallt när man öppnar, och sen blåser det in en massa skräp på skrivbordet. Äh måste nog öppna på lunchen så jag kan andas när jag kommer tillbaka.
Idag fick jag fart på killarna på nya monteringen i alla fall. Svetsare och elkillar kom ut och det sattes igång att komma på hur det ville ha det med verktyg och sånt. Äntligen, ska det vara så svårt att ta egna initiativ. Fattar faktiskt inte. Sen försökte jag få dem att förstå att det var bäst om alla jobbade lika och de verkade inte helt negativa till det. Jag sa även att det är bar om de skriver instruktionen själva med hjälp av mig så att det blir som de gör och inte som nån annan okunnig (jag) bestämmer. Det verkade de vara med på så det får jag ta tag i nästa vecka när de har nåt att montera.

Nu är det två dagar kvar till tävlingen. Jag har nog drömt om det varje natt. Börjar bli sjukt nervös för typ allt. Har drömt att det mesta går fel. Men det kanske är ett bra tecken. Då kanske det går superbra =)

Ni kommer bli uppdaterade på resultatet, var så säkra! Jag hoppas att jag ska kunna berätta att det blev guld, guld, guld. Men vi får se på lördag!

/E  


Kommentarer
Postat av: Ida

Klart det blir guld guld guld! We are Sparks from KGF! Wohooooo!

2009-03-19 @ 17:28:39
URL: http://idasofia85a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0