Tisdag

Ikväll är det träning. Har missat två stycken nu och kommer missa två till nu till helgen. Var i Linköping och hälsade på syster i helgen som var. Mycket roligt. The Hives, IKEA och shopping blev helgens aktiviteter. Lite för mycket shopping för mitt eget bästa skulle jag väl kunna säga men vad gör det. Det är ju så roligt. Lite nya toppar och en del fina underkläder från Björn Borgs nya kollektion.






















Som sagt är det träning ikväll och vi ska gå igenom det vi ska visa upp på våruppvisningen den 19 april. Börjar bli ganska stressigt känner jag. Minisarna kan inte riktigt sitt så jag hoppas den träningen går riktigt bra idag. Annars vet jag inte riktigt. Men jag kan i och för sig ta bort lite från deras program. Det skadar inte.










Visst är det duktiga mina små tjejer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0