Snart lunch

Nu är klockan snart 12 och då kommer dagens höjdpunkt - lunchen. Enda tiden det är helt legalt att bara snacka skit och slappa. Annars måste man ju göra det lite fint så inte så många märker att man till exempel kollar in konkurrenterna på youtube eller planerar inför våruppvisningen, hihi. 
Just nu håller jag på med en instruktion och jag kommer ingenvart. Har ringt olika personer flera gånger och frågat om det verkligen är så att den brickan ska sitta så eller ska det där lagret vara uppåt eller nedåt. Puh, vad segt det går. Sprängskissen jag har verkar inte riktigt vara up to date med alla artiklar som ska ingå. Vilket jobb man har. Tillför det här värde till mig som person egentligen??!! Ja det kan man verkligen fråga sig. Jag gör det nästan varje dag. Läste i tidningen om några killar som öppnat en egen butik i Örebro för nån vecka sen. Så himla roligt och coolt. Jag skulle verkligen också vilja göra nåt eget. Men till det behövs ett visst sparkapital som jag tyvärr inte har. Samma sak med drömmen om att designa kläder. Hur ska man hinna/orka med det när man sitter här hela dagarna och slösar sin tid på tråkigheter. Nej usch vad negativ jag blev nu. Inte bra! Men ibland känns det bara så trist att sitta här med alla som tjatar om samma saker och aldrig pratar om annat än järnbitar. Men nu ska jag införa en ändringsförteckning i alla instruktioner så att det blir tyst på den punkten i alla fall. Att det skulle vara så hemskt att inte ha en sådan. Ja ja nu ska jag införa det i alla fall.
Nej man skulle kanske valt en annan bana när man tänker efter. Är det verkligen det här jag ska jobba med resten av livet. Skulle kanske rita på nåt coolt i helgen. En klänning kanske =) Man blir ju så inspirerad av Gossip girl och The Hills också. För det första har de hur snygga outfits som helst och sen gör de precis det jag vill göra. Jobbar med mode och design! Måste kanske skola om mig. Ska jobba här ett tag och spara pengar och sen får det bli nåt annat. Verkligheten kanske kommer ikapp mig också och säger att det är en sår branch mode, men det tar vi då =)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0