Snart dax... pirr, pirr...

Hade träning igår, som vanligt alltså på tisdagar. Börjar helt plötsligt känna mig ganska lugn inför DM. De små har lyckats blivit riktigt tajmade och skarpa. Deras söta leenden kommer smälta även de argaste domarna. Jag tror jag har gjort ett ganska bra jobb med dem om jag ska vara ärlig. Känner mig lite stolt måste jag säga. Har upptäckt att de faktiskt inte mår så dåligt av att jag ställer krav och att vi inte alltid leker en massa. Vi byggde även igår och det gick jättebra. Nu kan flera stå helt själva på libb och baserna börjar fatta hur de ska göra. Igår hade vi visserligen bakpersoner från juniorerna men vad sjutton. Det viktigaste var att alla fick prova på och känna hur det kändes med ett svårare bygg.
Juniorerna har också blivit så mycket bättre på bara de senaste träningarna. Man kommer ganska långt med tjat, uppenbarligen. Det kommer nog kunna gå riktigt bra. Bara allt sitter nu!

På lördag är det DM stockholm. Ska dit med Jenny och heja på Twisters senior A-lag. Lycka till tjejer, jag ska hålla tummarna allt vad jag orkar! 

Nu ska jag ivåg till Hasses reklam och kolla in vår banderoll =)

Ha en toppendag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0