Nervvrak eller?!

Alltså jag trodde inte att så många olika tankar kunde snurra i huvet samtidigt. Eller att man kunde drömma så mycket om samma sak. Imorn bär det alltså av till Uppsala för DM i cheerleading. genrepet igår gick bra, lite grejer som inte var perfekt men det mesta såg bra ut. Jag hoppas att det sitter som en smäck imorn.
Det har inte blivit speciellt mycket vettigt gjort på jobbte idag, jobbmässigt alltså. Cheermässigt har det blivit en massa gjort. Listor och kontroller samt ett mail till Annelie. Ikväll ska jag gå igenom alla dräkter så att ingen missat nåt igår när vi hade dem. Det var ju en som glömde sin kjol i omklädningsrummet så det är nog bäst att det blir en genomgång. Usch vilket kontrollbehov jag har i såna här situationer. Men det kanske är bra. Ska även bränna ut två skivor till så vi har extra utifall det skulle strula med det! Då dör jag om det inte skulle funka!

Nej nu ska jag äta lunch och prata om annat än cheer med mina kära kollegor!

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0