Most Valuable Performance

Helt sjukt! Vi vann allt!!! Jag är sååå stolt och glad och börjar nästan gråta bara jag tänker på gårdagen. Om jag får svära lite - känns så jävla bra idag!!!



Miniminiorerna fick självklart guldmedaljer eftersom de tävlade i en klass där alla vinner =) Lyckan var fullständig i det glada gänget.
Louise gjorde sitt individuella program bättre än någonsin och fick även hon en fin guldmedalj.
I group stunt var vi två lag och det var ganska hårt. Men efter ett toppenframträdande så tog vi hem guldet även där. Sen var det junior B kvar. Sofi var övetygad om att det var klart medan jag inte ville hoppas på nåt. Även om jag tyckte att tjejerna hade gjort superbra. När guldet sedan gick till oss även här var dagen fulländad.
Efter resterande klasser återstod ett pris - Most Valuable Performance. Ett pris som vi tog hem förra året. Jag sa till tjejerna att inte hoppas, kanske mest för att jag själv skulle sluta hoppas. När motiveringen lästes upp tror jag mitt hjärta slog dubbelslag och när vårt namn lästes upp som vinnare kom tårarna. Vi gjorde det igen! Helt farntastiskt!
Love you girls - Sparks rock!

/E 

Kommentarer
Postat av: Annelie

GRATTIS!!! Ni var så sjukt bra igår! O snacka om att tjejerna var tajmade! Hann ni hämta ut några protokoll? Vi hade faktiskt mycket sämre poäng än vad jag tycker att vi var värda..men men, nu är det nya tag, o SM som gäller!! Kramar i massor!!

2009-03-22 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0