En dag som alla andra

En ny dag på jobbet är på väg att ta slut. Idag har jag mest ägnat mig åt att formulera ett långt mail med all info om lördagen. Nu borde ingen kunna missa nåt. Känns skönt att ha fått iväg det. Idag ska jag hämta banderollen och köpa rosetter samt en pärm för viktiga papper som jag måste ha med mig på lördag. Jag har även hunnit kolla upp att allt är okej med efteranmälan på Louise och det var kirrat. Skönt då kan jag släppa det. Mycket med det här att hålla reda på. Det snurrar riktigt i huvet på kvällarna när jag ska sova. Hoppas det snurrar mindre ikväll nu när jag fått ut all info.

Så mycket jobb har jag inte hunnit med tyvärr... Ändrat i en instruktion, informerat berörda montörer och infört en ändringsförteckning i befintliga instruktioner. Har även sett till att det finns två produktionsanpassade drev att skicka senare i veckan. Kanske var en del i alla fall. Måste hinna läsa igenom 150 slides också till på onsdag så ikväll får träningen stå tillbaka för lite pluggande. Känns sådär men jag dör väl inte av att inte träna. Får gå dit på onsdag och fredag, om jag känner för det. Fredag är ju annars en ganska skön slappardag. Men det kan nog vara bra att besöka det där gymmet då...

Nu ska jag kolla in Twisters på youtube och se hur de var igår.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0