Snart träning

Idag var jag sjukt tidig på jobbet, stämplade in 7.04 för att vara exakt. Nu är det snart dags att sticka iväg till träningen och jag har lyckats gå riktigt mycket plus på flexen idag. Mycket bra eftersom jag nu nått ner till minus 11 timmar. Känns sådär men vad ska man göra. Kvittar väl egentligen men det skulle kännas bättre att vara på plus. Då hade man i alla fall lite timmar när man tvingas vara hemma från jobbet och måste ta av sin egen tid.
Var på möte med facket idag också. Det pågår en massa förhandlingar om flexibilitet. Har en orolig känsla av att jag nog kommer få gå ner i lön. Inget jag längtar till när det känns som att jag knappt klarar mig på det jag har idag. Men man lär sig väl leva efter sina tillgångar. Går tyvärr ganska snabbt att vänja sig vid mer pengar. Tvärtom att vänja sig av med pengar... Men vi får se. Inget är ju sagt så det visar sig. Men bistra tider är det!
Nej nu ska jag sticka till hallen. Får se vad de gjort hittills. Hoppas stämningen är bra, bättre än den varit. Vi får se!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0