Regel nr 1 - Entrance!

Så var man hemma igen efter en sjukt bra helg i Vemdalsskalet. Sitter på kontoret trots att vi egentligen är lediga och förstår inte riktigt vad jag gör här. Solen skiner från en klarblå himmel och våren är på intåg.
Var nyss ute på monteringen för att kolla om det fanns någon man kunde få byta ett ord med och det fanns det. Lycklig! Några från PD var där och byggde lite så jag var inte den enda som valt att spendera en solig dag inne på kontoret. Men vi är nog ganska ensamma om det! Imorn blir det inget av med jobb i alla fall, var så säker på det! Då ska jag till sommarstugan och hjälpa pappa dra ris och elda. Sen träning på kvällen med kidsen!

Helgen i Vemdalsskalet var som sagt hur rolig som helst. En dag med strålande sol fick vi också så det finns inte mycket att klaga på kan man säga. Mycket dans, skratt och NileCity-imitation har förekommit under helgen. Tror att de vi träffade undrade om vi var riktigt kloka. Haha! Har inte skrattat så mycket på väldigt länge faktiskt. Mina magmuskler har fått jobba rejält. Det som fattades var Elin såklart!!!

Tror vi får göra om det här nästa år va!

Glöm inte reglerna tjejer =)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0