kent - på jobbet

Sitter här och plågar mina kollegor med kent. Spelar från youtube som vi numera kommer in på. Bara att trycka OK och sen köra på. Gäller många sidor nu för tiden. Det är samvetet som styr helt enkelt och eftersom man inte har nåt så är det bara att köra på, haha! Konstigt nog är det väldigt få som fattat att det bara är att trycka OK. De trycker återställ och då kommer man ju inte in dit man ville. Knasiga människor. Roligt att vissa är så himla okunniga vad gäller tekniska saker. Inte för att jag är nån hacker men i det här gänget är man ju värsta proffset. På vissa grejer i alla fall, de som betyder nåt.

Solen skiner och det känns ganska skönt ute. Men jag ska ju till hallen och vara där till 19 så jag lär inte få ut så mycket av solen just idag. Imorn ska jag åka lite rullisar efter jobbet. Det var riktigt skönt igår. Mötte dock en kille som sprang fortare än vinden, kändes som han var ute efter nåt slags rekord. Det hade nog till och med varit svårt att hinna ikapp han med rullisarna. Vilka coola människor det finns.

Snart möte om nya teknikorganisationen.

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0