Inlines idag?

Nu är allt klart med anmälningarna till SM. Skönt att få iväg det och att det skulle vara så långt i förväg. Då kan man släppa det sen. Men just nu känns det sådär med cheeren. Alla har så trist inställning just nu och det smittar av sig kan man säga. Men jag tror det kommer ge sig. Vi ska nog inte göra så stor grej av det hela utan bara låta det vara. De kommer nog till insikt till slut. Man har ju sina bra och dåliga dagar helt enkelt!
Ser ut som att vädret kommer bli fint idag också. Jag ska ut på inlinesen i eftermiddag tänkte jag. Ska bli skönt att köra en vända. Säkert lite ringrostigt men jag får ta det lugnt helt enkelt. Inte fara på som en galning. Kanske man ramlar och slår sig. Vore sådär. Ramlade en gång förra året men jag klarade mig mirakulöst utan skador och som tur var så såg ingen mig. Haha, tänk att det alltid är det första man tänker på när nåt sånt händer. Som om det spelar nån roll. Det är ju ingen som skulle säga nåt ändå. 
Nej usch vad anti jag är till allt. Alla här på företaget är så tröttsamma just och det känns som att allt är emot mig. Men det är det säkert inte. Bara jag som inte orkar med det här längre. Hoppas verkligen att projektet är klart snart så man kan få göra nåt annat. Är så trött på det nu. Har helt tappat fokus! Men nu ska jag ändå ägna mig lite åt det så jag kan anse mig färdig med det så snart som möjligt!

/E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0