Hungrig!

Snart lunch, bara en halvtimme kvar. Borde hinna börja rita på det där mätverktyget men har ingen lust. Mötet efter lunch blev ju flyttat och jag fick helt plötsligt 2 timmar till på mig. Behövs. Motivationen är i botten och jag vet inte hur jag ska få tillbaka den. Kanske blir bättre när projektet är avslutat. Om det nånsin blir det, känns som det är hur mycket kvar som helst. Den här veckan ska det filmas och sen börjar slitet med analyseringen av filmerna. Kommer ta jättelång tid. Borde egentligen försöka få färdigt verktygen innan jag är tvungen att ägna all min tid åt analyser. Men som sagt, fantasin och motivationen är som bortblåst. Skulle behöva väga av ett tomt hus också, men till det behövs ett verktyg som ännu inte finns och som jag borde göra då. Jättelätt men jag orkar bara inte!
Nu har jag valt ut vilka som är aktuella för A-laget till hösten. Hoppas alla vill fortsätta. Eller egentligen skulle jag inte bli ledsen om vissa slutade. Slippa en massa onödigt tjafs om olika saker. De kan ju vara så bra ibland. Men det är väl så att gå på högstadiet. Kan ju hoppas att de mognar en del över sommaren. Annars blir det inte alltför enkelt i höst.
Jag vill göra nånting roligt nu. Kanske skulle ta en tur till huvudstaden snart. Inga fel! Där händer det alltid nånting roligt.
Ska ta lite foton idag på mina småtjejer så det kanske kommer upp lite bilder nån dag.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0