Har våren kommit nu?

Himlen är grå men solen kämpar för att tränga sig igenom. Lite mycket blåst för min smak men annars ser det inte så tokigt ut ute. Ska kanske kosta på mig en promenad senare i eftermiddag och känna på Köpingsluften litegrann. Var ju uppe i stugan och kände på Färnaluften hela dagen igår.
Idag har jag tagit hand om mitt hem idag som jag låtit förfalla under den senaste tiden. Hur mycket damm kan en människa egentligen samla på sig, det kan man undra. Mycket var det men nu är allt i dammsugaren som tur är. Där det hör hemma. Tvättmaskinen går för fullt också och vinterjackorna är undanhängda. Nu tänkte jag nämligen att våren skulle vara här snart så man slapp byllsa på sig en massa. Jag vill ha en skinnjacka också. Det ska jag kolla på idag när jag åker och handlar. Bra idé!!!

Förresten är jag lite gladare idag =) Men bara lite. Livet känns tungt av nån anledning. Kanske är våren, men det känns konstigt. Brukar man inte vara glad då!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0