Grått o trist

Vad gör man när man är ledig egentligen? Jag har inte så bra koll. Har städat, tvättar just nu men sen då. Ska i och för sig på träning så då går ju tre timmar bort. Sen kommer Ida och vi ska kolla på film. Roligt med sällskap. Helt sjukt trist att vara själv måste jag säga. Man märker inte så mycket av det när man jobbar men nu när man bara sitter här är det ganska påtagligt vad trist det är att vara helt ensam. Jag är nog lite sällskapssjuk i alla fall. Även om det är skönt med ensamtid nån gång ibland. Men man blir ju så seg av att göra ingenting ju.
Imorn är det lunch hos farmor. Söndag hos mormor och morfar. Synd att inte David och Klara skulle komma. Hade varit roligt att snacka lite med dem. Får ta en tur dit snart tror jag.
Grått dis utanför fönstret. Men i helgen skulle det bli värsta toppenvädret. Nice! Var och kollade in banvallen igår och det ser ut som att man kan åka lite inlines snart. Skönt att komma igång med den träningen igen. Bäst att hålla sig i form när man kan. Just nu känner jag mig alldeles för seg dock, var jobbigt att gå uppför trappen från tvättstugan. 
Nej nu ska jag ta tag i lite grejer här hemma. Vet inte riktigt vad men nåt ska det blir =)

/E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0