Back in reality

Då var man tillbaka då... på jobbet alltså. Sjukt trist måste jag säga. Inte för jag hade så himla kul när jag var ledig men då slapp man i alla fall en massa måsten. Det skulle vara nice att alltid vara ledig, med betalt då vill säga. Annars vore det sådär kanske. Men det skulle nog bli tråkigt i längden det med. Vad skulle man göra hela dagarna. Träna kan man ju inte göra hela tiden. Kan tänka mig att man skulle bli ganska förslappad i hjärnan också. Här på jobbet pratar man ju ändå med folk. Blir lite tyst hemma när man är ensam.
I helgen ska jag iväg och kolla in nya möbler till tv-rummet. Ska bli roligt att göra om lite. Ny tv ska inhandlas samt tv-bänk och soffbord. Nice!
Nu tror jag det blev fika =)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0