Aj aj aj

Usch vilken jävla skitdag helt enkelt. Känt mig som skti hela dagen. Trött som sjutton och bara allmänt värdelöst. När man var liten kunde man lägga sig på golvet och grina när man kände sig såhär men nu är det bara att bita ihop och visa sin bästa sida inför alla andra. Jag valde att vara med min far i sommarstgan och bära ris och elda. Kändes skönt att få vara ute och inte behöva tänka så mycket. Bara bära, bära och elda, elda.
Träningen var sådär bra kan jag säga. Eller den var bra ända tills jag skulle passa på en tjej som skulle göra rondat-flickis-salto. Jag såg redan tidigt att det skulle gå illa när hon gjorde förbi mig och jag inte hann med så hon landade på nacken. Tjejen är lite av en "tuffing" och ville minsann inte visa att hon blev ledsen utan gick och låste in sig på toan. Själv ringde jag pappan och berättade om det lilla missödet och att de kanske skulle gå till doktorn för att kolla så det inte var nåt allvarligt. Well sånt händer men det känns som man alltid vill vara där för dem och det känns hemskt att hon skulle göra sig illa. Inte roligt alls.
Usch jag är anti livet just nu och det är en himla tur att jag slipper jobbet för ett tag. Vet inte om jag skulle palla, ärligt!
Nu ska jag kolla TV och försöka tänka några positiva tankar...

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0